onsdag 11 april 2007

Another one bites the dust..



Igår var det Beachvolleybollpremiär. Den gick av stapeln i NRJs inomhushall, V-Frölunda. Jag har aldrig testat beachvolley inomhus tidigare, har bara erfarenheter från Medelhavsstränder, där jag till mitt stora förtret dock spenderade merparten av tiden med ansiktet i sanden.

Ni förstår hur jag var grymt taggad jag var, va?

Jag blev emellertid plågsamt snabbt medveten om att min längd är en stor begränsning när det kommer till ett framgångsrikt nätspel. Jag fick ompröva min taktik och istället satsa allt krut på att göra snygga räddningar lite närmre sandnivå. Oj, oj, oj vad jag slängde mig! Viljan att bli upptäckt av en erkänd talangscout var stor, jag satte allt mitt hopp till att bli draftad till någon välbetald liga. Dock gick jag ordentligt bet då jag dessvärre väldigt sällan faktiskt lyckades rädda bollen innan den nått mark. Fan. Another one bites the dust. Hoppas jag såg lite söt ut när jag krälande i sanden i alla fall!

1 kommentar:

Cicci sa...

I brist på inlägg från bloggens läsare så får jag väl själv klottra ner ett par rader om hur oerhört intressant det är att läsa om mina stooora äventyr...

Tack för att denna underbara blogg finns! =)