tisdag 24 april 2007

If I was a rich little bitch I would....

Pengarna som damp in den 25:e mars tog slut oroväckande snabbt. Väntan på den 25:e april som ska rädda mig ur misär har varit väääldigt långdragen. Under bidan av tid så har en detaljerad önskelista sakta tagit form. Alla "måste ha"-produkter har noga antecknats i mobilen och resulterat i en önskelista. En önskelista som börjar bli väldigt dyr.

Överst på listan står Fondvägg till köket. Jag har helt snöat in på medaljonger det senaste året och är som ett litet barn - vill ha vill ha vill ha!! En del av er kanske reagerar på min besatthet av medaljonger och tänker att det börjar bli ett lite uttjatat mönster. Men jag formligen frossar i svarta, gråa, ljusa och beiga tryck. Så fort tillfälle ges skall jag göra ett besök på legendariska Engelska Tapetmagasinet




Utöver tapeterna så finns även en spotlight till diskbänken omnämnd. Jag tror att det kan förhöja känslan i köket avsevärt. Tillsammans med fondväggen kan köket få sig ett rejält ansiktslyft!

Vidare på listan går det att läsa; "Matta för sit-ups". Benvit cardigan från Weekday. Lotion från Clarin. Ansiktstvätt och ansiktscreme från Clinique. Schampoo från Sebastian. Ljusgula Kawazaki-skor. Svarta Cheap Monday-jeans. Radio till köket...med mera.. Pjuuhhh. Blir ju fattig bara jag tänker på allt som jag vill ha, och tro det eller ej så var detta inte den kompletta önskelistan..Med risk för skrivkramp för min del och med sömnvarning för er del så väljer jag att sluta här. åååhh konsumtion, ljuva komsumtion.

If only money wasn´t a problem...

2 kommentarer:

Svaret sa...

Säg till vilken du ska ha, så tar jag någon av de andra till mitt kök, hi. Var kul att träffa dig i fredags ;) PussÅkram

Anna sa...

Den längst uppe till höger ser ut som fondväggen i mitt forna sovrum. (Där allt gick i svart och vitt) Kram