torsdag 24 maj 2007

The sky is the limit!





Kaklet är nått! Affärsplanen är inlämnad! Nu återstår bara opponering och presentation inför bedömningskommitté, sedan är jag affärsutvecklare!

Med en gnutta skräck, en del ovisshet men en stor portion hopp inför vad framtiden skall ge, så lämnar jag den trygga tillvaron bakom mig. Jag undrar vad livet har för planer för mig, jag är ivrig att få veta! Jag har alltid varit ett bångstyrigt energiknippe med svårigheter att hålla mig till tåls. Jag vill veta nu, nu, nu, nu, men helst av allt vill jag ha fått veta igår!

I det försiktiga landet Sverige där det anses som fult att sticka ut hakan, så bräker jag ut mig renaste skånska; Jag ska göra karriär! There, I´ve said it!

Tror Ni jag lyckas?

1 kommentar:

Maria sa...

tvekar inte en sekund på att du kommer att lyckas!! kom ihåg att jag kände dig innan du blir en kändis ;)... (annars har jag många fyllebilder som kan förstöra en karriär *hotar*, hihihihi). Puss och kram