tisdag 26 juni 2007

Le, lyssna och ta emot.

Idag har det varit riktigt IKEAväder. Regnet har öst ner och kunderna har kommit flockvis. Fick feedback från försäljningschefen och funktionsansvarig idag. Det var en monolog som innebar en hel del nickande, leenden och jakande svar. Jag önskar att de kunde bytt plats med mig en dag som denna och verkligen få en känsla för vilket kaos vi jobbar i. Telefonerna ringer nonstop, kunderna sliter i oss, avdelningen ser ut som skräp och samtidigt skall vi få något gjort så att checklistan kan bockas av. Även om stressen äter upp mig inifrån och ut så är det sådan otrolig utmaning att klara av allt med ett leende på läpparna. De största utmaningen denna vecka blir att klara av kundtrycket och analysera samt implementera nödvändiga förändringar för att ta emot och skylta alla nyheter.

Imorgon börjar jag 06:00 men slutar redan klockan 12:00, då bär det av till gymmet med Mickan. Gött. Vi måste verkligen planera Los Angeles-resan, så eftermiddagen lär bli vikt åt en surfande. Det är inte överdrivet långt bort nu. I´m soooo excited. Har redan begärt ut all semesterersättning och bokat up mig på jobb nonstop för att täcka alla utgifter.

Jag går runt med ett gigantiskt leende på läpparna. Har en känsla av att denna sommaren kommer medföra många överaskningar och trevliga stunder.

Inga kommentarer: