tisdag 2 oktober 2007

oj oj oj

Idag har det varit en jobbig dag på IKEA.

Jag vaknade med täppt näsa och tungt huvud. Snörvlande åkte jag till jobbet där var och varannan kollega ifrågasatte om jag verkligen borde vara där idag. Jag både lät och såg för djävlig ut.

Det blev inte direkt bättre när jag insåg att jag skulle vara ensam på avdelningen hela dagen och att preaviseringen inför morgondagens varupåfyllnad var hela 5 sidor lång. Det var så mycket att ordna med att jag inte hann fika. Ändå lyckades jag inte bli klar.

Imorrn börjar jag klockan 6. Vi får se hur det går. Jag har iaf köpt både alvedon och nässpray så det blir till att proppa kroppen full med mediciner för att orka upp 04:30 imorrn bitti.

Nu skall jag bara försöka få i mig lite middag och sedan slockna. Kommer inte känna någon smak av maten. Har tappat både lukt- och smak tack vare förkylningen... =((

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas du mår bättre imorgon ;)tänkte ta en öl ute på torsdag ska du med? kramkram //Joel