onsdag 27 februari 2008

nya tider

.. var en otroligt kass svensk såpa som visades på TV4 under början/mitten av 90-talet... Men det var ju inte riktigt det som detta inlägg skulle handla om... så till sak..

Jag har kommit igång med träningen inför Göteborgs Varvet. Idag släpade jag mig till gymmet efter jobbet och trotsade därmed önskan att få sova på bussen och åka med ett par turer fram och tillbaka mellan ändhållplatserna.. Likaså sket jag i att det var ruskväder ute och att hungern börjat få min mage att knorra...Det blev dryga milen på löpbandet. Hade planerat att gå igenom mage och rygg ordentligt också men vid det laget var klockan efter fem och gymmet packat med folk.. Med andra ord så hoppade jag över de övningarna och gick istället in i solariedelen.

Är lite brunare och lite mer välkonditionerad än igår... Vem vet, jag kanske lyckas ta mig runt de 2 milen i maj. Är sugen på att testa att springa hela sträckan inom en vecka. pjuuhh..

1 kommentar:

Lina sa...

Shit va duktig du e bruden!! Ska bli väldigt spännande å följa din träningsutveckling... :D

kram på dig!