söndag 2 mars 2008

vänner av guld..

..är de bästa av de bästa. Jag har än en gång insett att jag är lyckligt lottad att ha vänner stöpta av ädelmetallen guld..

Efter en hård fredags after work på bersåbar med kollegorna så började lördagen väldigt stapplande. Jag ramlade ur sängen strax innan tolvslaget, lagom mörbultad (dödar dock omgående tron av att jag fick hemmamatch... ingen tur denna gång..) Skapligt bakis mådde jag väl som jag förtjänar antar jag. Ett par timmar senare befann jag mig på stan med Therese. Hon shoppade och jag koncetrerade mig på att att inte må illa. Tacka gud för fikan på Espresso House.

Efter trappstädning (det var min tur denna månaden) och diskande så dök Patrik upp hos mig och vi tog vagnen till Linné. Det blev pizza, sushi och lax (gissa vem som tog vad!?) Melodifestival på högsta volym och en himla massa vin...

Jag är så jävla glad för mina underbara vänner som finns där att fira underbara likväl som äckligt ångestfyllda dagar...

here´s to you...

Inga kommentarer: