söndag 2 mars 2008

Konsten att sätta sig själv i främsta rummet

Det är många tankar och känslor som yr i min värld just nu. Allt för många yttre omständigheter påverkar hur jag mår, och jag ser inte detta som något positivt. Kaos utanför skapar kaos inuti. Jag skulle behöva att komma bort och släppa pressen från alla måsten som jag befinner mig mitt uppe i just nu. Jag saknar Sthlm, jag saknar Per, jag saknar Joni, jag saknar Anna och jag saknar Hanna. Jag skulle ha åkt upp den 14:e mars men resan gick i intet i samma veva som jag insåg att jag var tvungen att betala en csn-räkning på dryga två och ett halvt tusen denna månad. Fan. Jag hade behövt att åka upp..

Tur nog så kommer Pelle snart snart och förhoppningsvis Anna nån månad senare. Får fokusera på dessa båda events och hoppas att jag överlever tills dess. Love.

Inga kommentarer: