onsdag 26 mars 2008

Det börjar ta sig..

Det är riktigt kul att se steg för steg hur Patriks lägenhet förvandlas... Nu är den snart redo att partajas in, ser mäkta fram emot det! Det enda som fattades under kvällens borrande var en flaska rödtjut. Det börjar bli en tradition att dricka i sällskap med Patrik, oavsett veckodag. Jag gillar den traditionen!

Igår köpte jag ett matbord på blocket. Det var i riktigt fint skick och hur jäkla billigt som helst. Galet! Mina sedan innan befintliga valnötsstolar kan dock behöva bytas ut mot vita. Får se när fondväggen kommit på plats och köket fått sin nya look. All tapetsering hos Patrik har gett mersmak för att göra nått kul i den egna lägenheten och jag kan knappt bärga mig innan jag får sätta igång. Allt som behövs är egentligen att spika ett datum som funkar för både mig och de som skall hjälpa till. För inte fan kan jag fixa det själv, då skulle slutresultatet bli katastrof. Haha.

Imorrn e jag för övrigt ledig och skall klippa mig. Jag kommer att bli en hel del kronor fattigare och precis som vanligt känna mig missnöjd. Det föreligger en viss ritual i samband med mitt besök på Kyrkogatan. Innan jag går dit är jag less på allt vad hår heter och funderar på att raka av rubb å stubb, under tiden där pendlar jag i tycke och smak för vad jag vill ha ut av besöket, och efteråt så tycker jag alltid att jag ser för jävlig ut =) När det sedan gått ett par veckor så har jag dock vant mig igen och livet kan fortsätta. Det är liksom bara så det är...inget att hymla med.

När vi ses nästa gång så är jag ett par hundra gram lättare. Ja pga av håravfall alltså. Träningen går skit!

Kärlek

3 kommentarer:

Anonym sa...

men vi bestämer ett datum snarast så även du kommer igång med förändring i lgh...
kram

Anonym sa...

eller så bestämmer vi ett datum... haha

Anonym sa...

Välkommen till oss lättare och hårfattigare...