måndag 10 mars 2008

Jag är grymt besviken!!

Jag trodde inte att jag hade så få händiga män i mitt liv! Jag har gått igenom praktiskt taget hela telefonboken och ingen man har hittills kunnat påstå sig bra på att tapetsera! Jag undrar således vad de fyller för plats i mitt begränsade telefonminne! Kan inte annat än att hoppas att de är bra på andra saker som jag kan komma att behöva deras hjälp med längre fram....

Ok, så om mina manliga vänner sviker mig så har jag som jag ser det endast två alternativ..
1. Jag kan försöka göra jobbet själv tillsammans med assistans av mina kvinnliga vänner...
2. Jag får ut å ragga på krogen med en detaljerad kravlista..

Vänner (pojk- eller flick) skall väl kunna erbjuda talanger som hjälper mig i mitt liv.. eller? Måste nog vara beredd på att hädanefter sålla kraftigt när nya människor försöker ta en plats i mitt liv.

Minns plötsligt vilken enorm miss jag gjorde när jag raderade eletrikern Johans nummer så fort vi slutat dejta.. God damn it så korkat! El vill man ju inte pilla med själv!

Just nu fantiserar jag om ett förhållande med Mattias och Johnny. Kan inte riktigt bestämma mig för vem av dem jag skulle välja. Tar bägge.. Det är sexigt med män som både är händiga och har bra humor.


4 kommentarer:

Simonsen sa...

Synd att du inte bor i Skåne, Cissi! Här har du en som är händig på det mesta!

Anonym sa...

mattias! helt klart mattias..

Anonym sa...

Darling, jag är grym på att tapetsera. Alvarligt! Det behöver man ingen man till!
Pick me, pick me...

Cicci sa...

Lovisa! You´re on! It´s a date! Du, jag och Tess.. Nästa vecka?? Puss