tisdag 11 mars 2008

En stor dag!

Idag fyller Therese "the big 3 - 0"! Men just på denna stora dag har stackarn gått och blivit dödssjuk! Inte kan det väl vara meningen att födelsedagsgrisen ska sitta alldeles ensam hemma i lägenheten å snora? Det tyckte iaf inte jag och därför handlade jag med mig lite presenter och fikabröd å slank förbi för att stjäla en kram av min hjälte. Jag både hoppas och tror att det gjorde henne gott även om jag är medveten om att den pigga blicken och rosorna på kinderna kan vara ett resultat av en koffein- och/eller sockerkick.

Hörru min lilla sjukling! Proppa i dig alvedon och Baffucin så att vi i vanlig ordning kan ses på lördag! Du är underbarare än underbarast!

Utöver det självklara faktum att denna tisdag den 11e mars är en underbar dag för att Therese fyller jämt så har det även på alla andra sätt varit en givande dag. På jobbet bygger jag IKEAs sommarsäsong (det är således mitt fel om sommaren blir felmonterad, läs regnig och kall) och i privatlivet bygger jag på min kondition. Idag har jag även hunnit ha ett inspirernade lönesamtal med min chef och känner mig således jävlaranama peppad till tusen. Äntligen! En bra start på veckan om jag tittar i backspegeln. Var ledig igår och hade en finfin dag idag. Can´t hardly wait for the rest of the week.

Sprang för övrigt de inledande kilometrarna av Göteborgs Varvet igår tillsammans med Robban. Han håller ett högre tempo än mig och jag tror det är jättebra att vi löptränar tillsammans. Ska ta en tur imorrn med. Siktar på att ännu en gång spurta om honom i upploppet! =)

Kärlek till alla.

Förresten... Tror jag gjort mitt val gällande Johnny och Mattias..

1 kommentar:

Anonym sa...

Do tell me! Jag rostar pa.. bada, svart att valja! Men tar nog Mattias, snickare ar sexigare an malare.

Sri Lanka ar varmt. Det ar allt jag har att saga. Las mer pa resedagboken om du vill. Puss pa dig darling