torsdag 13 mars 2008

Vill ju vara poppis

Precis som alla andra har jag följt trenden och blivit förkyld. Jag vill ju inte känna mig utanför!! =) Huvudet värker och känns tungt. Halsen är irriterad och det känns definitivt som om jag svalt en ullmatta i storlek 130x200 cm...

Så typiskt att bli sjuker nu när Pelle ska komma ner över helgen. Hade verkligen sett fram emot att hitta på en massa bus tillsammans så får hoppas att jag inte är lika seg imorrn... Två alvedon är på väg att sköljas ner och sedan skall jag vila ett par timmar. Jobbar tidigt imorrn. Pjuuhh =(


Längtar efter att hänga med Pelle


För övrigt är allt toppen. Jag har insett att det är roligare att vara glad än ledsen och trevligare att säga att allt är kanon snarare än att allt bara är ok..

Robban. Shit vad nära jag var att spöa dig i schack igår! Måste lära mig att inte vara så ivrig bara...

All min kärlek till de som vill ha..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Schack matt!

/R

Anonym sa...

men va tusan..?! johnny eller mattias?!

Cicci sa...

Bianca... Mattias... =)