tisdag 22 april 2008

dagen efter..

..den lediga måndagen blir en oledigtisdag. Igår njöt jag av solen och av att vara fri i Slottsskogen.. Det var snuskigt varmt stundtals och föga förvånande så fanns det de som solade i bikini/shorts... Idiotiskt om jag får säga mitt, bättre att avvakta lite.. Men det gick trots allt att få lite färg på armar, i ansikte, på mage och på bröst.. Jag har verkligen mognat de senaste åren och insett hur skönt det är att vara själv.. Jag har inga som helst problem med att umgås med bara mig själv och ändå känna mig nöjd. Det var helt underbart att ligga i solen på min handduk och läsa sida upp och sida ner i en mysig bok.. Jag blir inte längre rastlös eller besvärad av sådant.. Kanske har blivit mer trygg i mig själv?

Nu ska jag hoppa upp på cykeln och bege mig till Prinsgatan för att plocka upp Therese. Hon skall hjälpa mig att hämta en massa saker på Framtidens Företag på Viktoriagatan å sedan ska vi promenixa i solen å reklamera saker på Åhléns innan det bär av till Bäckebol å mitt andra hem..

Nu e det hög tid att dra... tjenenixen

Inga kommentarer: