måndag 12 maj 2008

Slutet på en bra vecka, början på en ny..

Har haft en bra vecka. Så skönt. Så befriande.

Har jobbat heldagar hela veckan men trots att jag inte hunnit njuta fullt ut av det fina vädret så har jag burit solskenet i sinnet under mina pass på IKEA. Jag kan bara hoppas att den nya veckan blir lika bra, jag ser fram emot att fortsätta mot toppen.

Igår var det fest och alla var på underbart humör. Roligaste inslaget bjöd herr P Selling på när han full som en kastrull fick en hel spårvagn att skråla "Ja må hon leva" för en något genered och ack så blygsam Therese. Jag älskar hans underbara humör och livsgnista. Den är något att sträva efter att kopiera, jag hoppas att jag kan bli en bra copycat. Bilden av när herr resiseleiter Selling ställer sig och pissar mot ett ensamt stackars träd på Kungstorget kommer alltid att finnas kvar på min näthinna (och förevigat på kort) "Alla som måste uppsöka toalett följer efter mig" säger P och går max 10 meter bort. Komik i sitt esse.

Imorgon är jag ledig. Skall njuta fullt ut. Må väl alla som förtjänar det. Kärlek

3 kommentarer:

Anonym sa...

"kissar, det gör man i buskar och på alén" Me love him too!

Anonym sa...

han e ju underbar... haha =) we all love him!

Lina sa...

Heej stumpan! jag e ju numer malmöbo så när du besöker oss i söder next time så hojta så kanske vi kan lyckas fixa en dejt för en gångs skull :) kramis