tisdag 1 juli 2008

En tung sten faller från mina axlar

Nu är det äntligen offentligt!! Jag lämnar IKEA om knappa 3 veckor och börjar som trainee inom affärsutveckling på Luftfartsverket den första september!

Det ska bli så jävla spännande att få börja på ett ställe där jag verkligen vet att jag har alla i ryggen och får spännande utmaningar. De sista 3 veckorna i Bäckebol skall jag koncentrera mig på att slappna av och njuta av den resan. Jag kommer sakna alla underbara medarbetare men vet för ett faktum att de bästa av dem kommer att vara kvar i mitt liv.

Jag mår så jävla bra och det skall ingen få ta ifrån mig!


5 kommentarer:

Lisa Gemmel sa...

grattis grattis grattis! det förtjänar du! puss å kram

Anonym sa...

G R A T T I S G R A T T I S!!!!!

Åhhh vad roligt! Stort lycka till med din nya framtid. Jag är helt övertygad om att du kommer äga ;-)

Kram Johanna

Anonym sa...

Vad glad jag blir för din skull!! Förstår precis hur det har känts tidigare, man hankar runt på ett okvalificerat jobb och drömmer och vill så mycket mer... Man kan ju så mycket mer! Ett jättegrattis till dig! Ha nu en riktigt skön sommar också, så du inte längtar ihjäl dig efter hösten... Kram Jonna

Svaret sa...

Jag kommer att sakna dig!! Kram //Joel

Lina sa...

dags att uppdatera vad som händer i ditt spännande nya liv!! :)