onsdag 8 oktober 2008

statusrapport mittwochen

Sitter på Connect Hotel i Arlanda stad och surfar lite slött. Är inne på min tredje dag i Stockholm och börjar bli lite trött. Känner mig lite risig i halsen, huvudet och allmänt i hela kroppen. Men jag har varken lust eller tid att vara sjuk denna helgen för det händer så mycket annat kul... ;)

Imorgon är det samverkansövning på Arlandas bana 3 för att testa hur jobbet med att hantera ett stort haveri ser ut. Skall endast åskada, och detta i kylan, och spana lite på flygplatsbrandmännen (nja ok då, singularis, inte plusralis får jag väl erkänna att det lär bli...) Har sett fram emot denna dag ett tag nu av många anledningar. Men nu e den snart här. Sedan följer en helg hemma i gbg och efter det blir det resor fram och tillbaka även nästa vecka...

Lev väl... Nu ska jag slänga mig på dubbelsängen å dumglo på dumburken...Oj oj vad ensamt å trökigt det är med hotellrum ibland...

Kärlek till de som vill ha och anser sig förtjäna det!!!

Inga kommentarer: