söndag 28 december 2008

Smygrapar och kalla fötter


Sitter i mitt kalla kök och äter väldens nyttigaste frukost... Två mackor med tjockt lager av mjukost från tub och ett stort glas coca-cola. Mitt kylskåp lade av alldeles innan jag skulle åka ner för att fira jul och det finns inget som är så frustrerande som att inte kunna ha mjölk, fil, smör, pålägg , MATVAROR från kyldisk, osv hemma.. Således blir det endast intag av sådant som kan hållas i rumstemperatur eller nedfryst (för frysen funkar iaf)..


Så här sitter jag i min ensamhet med kalla fötter och smygrapar kolsyra som väller ur min strupe i ett resultat av att ha druckit för mycket cola för snabbt.... Livet är inte lätt eller rättvist när man bor i ett i-land :)

Men nu är det iaf bara en dag kvar tills ögonen börjar tindra ikapp med glädjeskutten i magen... Längtar

Inga kommentarer: