torsdag 15 januari 2009

Nordliaste norrland










Gjorde mitt första besök någonsin till Kiruna denna veckan! Sedan jag börjat på LFV så har jag flängt hit och dit över landet och nu var det så premiär för en av våra nordligaste städer. Är stolt över att inte ens mr Skellefteå varit lika långt upp som mig ;)

Tyvärr måste jag säga att jag vid detta besöket inte hann få se mig omkring och besöka de turistattraktioner som gör Kiruna till den spännande stad den är. Men jag tröstar mig själv med att jag är lovad (dyrt och heligt) att få en personlig visning flygplatschefen vid mitt nästa besök. För fler besök kommer det att bli, räknar med att vara uppe igen om bara några veckor för att fortsätta på mitt nyss påbörjade terminalflödesprojekt på Kiruna flygplats. Detta projekt tillsammans med andra faktorer bidrar till att det blir en hel del resor till för min del kors och tvärs. Det slog mig faktiskt nu att jag nästan jobbar fler dagar i veckan från annan ort än från min ordinarie kontorsplats.. Jisses, det är inte lätt att vara anställd av LFV. (I´m loving it!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Mr Skellefteå tycker att du ska njuta så länge det vara för han har en plan att besöka Sveriges tak vilket innebär att han kommer att ha varit längra norrut.. om nu inte fröken R följer med innebär det att hon kommer att ligga tvåa...