fredag 30 mars 2007

Finn ett fel

Jag har kommit in i en härlig period av mkt träning och nyttigt leverne. Må denna tidsepok vara länge nog för att få tydlig verkan =)

Imorgon börjar jobbet kl 12, tänkte cykla dit och hem. Det är en fin tanke, men det finns en hake... min cykel har punka! Men här kommer räddaren i nöden fram, nämligen Frrrrida (med de rullande r:en), hon har lovat mig att jag får låna hennes tvåhjuling. Så imorrn blir det relativt tidig uppstigning och sedan en rask promenad hem till henne, cykel tillbaka hem igen, frukost och sen avfärd mot mitt andra hem IKEA

Appropå IKEA så är det sjuhelsikkes lustigt att det alltid känns som om man aldrig åkt därifrån varje gång man sätter sin fot på parkeringen. Gotta love it, man.


hejja hejja

1 kommentar:

Svaret sa...

Och du cyklade idag, imponerad av snabb duschen, skratt. Det bästa är att du har flex och få fikanär du vill, jag ringer :)