fredag 12 oktober 2007

Makeover

Nu har bloggen fått sig en liten uppdatering. Kände att det var dags för lite förändring nu när hösten kommit på allvar.

I samma anda har jag nu äntligen börjat komma igång med träningen igen. Det känns otroligt bra. Får kämpa för att återskapa de rutiner som höll i sig så bra i våras. Sommaren bestod av lite väl lite träning och lite väl mycket öl och vin känner jag såhär i efterhand. Numera blir det toning som gäller (dock en hel del after works fortfarande)

Appropå fredagsnöjjet After Work så skall jag snart bege mig till Vasastan och sluta upp med mina forna klasskamrater från Entreprenörsutbildningen. Hoppas de har saknat mig lika mycket som jag saknat dem =) Det blir en blöt kväll/natt för jag kan tänka mig att det kommer sluta på Avenyn. Trist att jobba imorrn dock

Inga kommentarer: