måndag 15 oktober 2007

Vardagsfylla

Har precis kommit hem från Patrik. Han bjöd på vin och vi satt å kollade hysteriskt roliga klipp på youtube. Jag tror att jag börjar bli lite smått beroende av youtube faktiskt. Kan vara en bra idé att ha minst en dag i veckan då jag aldrig loggar på. Skall försöka.

Usch jobbade tidigt i morse, det var jobbigt att gå upp. Lade mig alldeles för sent igår. Samma sak upprepar sig dessvärre ikväll igen. Jobbar visserligen inte imorrn men skall likväl befinna mig på IKEA strax efter 06, då jag nämligen skall medverkar vid Husgeråds och Gröna rummets teambuilding. Vi kommer att bila ner mot ULLARED hör å häpna, där vi drar en snabb (?) repa genom varuhuset och sedan styr kosan mot en bonngård som anordnar lagtävlingar i "fångarna på fortet stuk". Har inga som helst förväntningar på morgondagen så det kan sluta hur som helst.

Idag var jag för övrigt väldigt duktig. Jag åkte från IKEA vid halv två och trots att jag var ruskigt trött så begav jag mig mot gymmet där jag körde fettförbränning i en timma å en massa magövningar. Det är skönt att komma igång med rutinerna igen =) Således blir det även träning på onsdag och fredag också. Weee, ser redan fram emot det (not).

God natt

Inga kommentarer: