söndag 18 maj 2008

Impossible is nothing..

..så stod det på min nummerlapp som var sponsrad av Adidas.. Sloganen är såå rätt. Ger man sig bara fan på något så är det inte omöjligt.

Jag tog mig runt Göteborgsvarvet gravt otränad utan att stanna mer än för att plocka upp vatten. Jag kom i mål på 2,04 vilket är helt ok under omständigheterna. Det bästa av allt är att jag slog Robbans tid från förra året!!! In your face!! =)

Det har varit ett helt underbart avslut på veckan och jag är sååå nöjd med mig själv. Det var riktigt trevligt att dricka öl och vin efter loppet med Pelle, Mickan, Therese, Lisa, Patrik och David. Välförtjänt! Vi kom aldrig ut men hade mysigt här hemma ändå...

I förmiddags tog jag en dusch och drog sedan ut stackars möra Pelle (som sprang på 1,19 igår - STÖRT!!) på en morgonpromenad innan frukost. Nu sitter vi å softar innan vi ska ner en sväng på stan å träffa Pelles familj som åkte ner från Örebro för att kolla när han och hans syster sprang igår. Ikväll blir det film och en date med mina favoritpojkar Ben och Jerry.

Kärlek till alla. Och du, Robban, du vet att jag för alltid kommer att gotta mig i att ha tagit din tid! Hahahaha

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena tjejen! Vad bra kämpat! Själv laddar jag för vårruset som ju bara är 5 km, och känner att jag nog hade kunnat vara i lite bättre form...Men impossible is nothing, ska ha det i åtanke! Hoppas du mår väl annars! Kram jonna