lördag 8 november 2008

tillbaka från stenåldern

pjuuhh.. äntligen har jag fått uppkoppling på Jörgensgatan igen! Visserligen var det jag själv som sagt upp abbonemanget hos bredbandsbolaget och visserligen ville jag minnas att de sagt någonting om att mina tre månaders uppsägsningstid skulle innebära att jag kunde vara uppkopplad fram till november.. Men ändå hade jag liksom lyckat glömma bort det, eller iaf trott att Bredbandbolaget glömt bort att stänga av min kontakt till omvärlden. Min frånvaro av Internet i lägenheten har fått mig att slussas tillbaka till ett mentalt stenålders tillstånd. Men nu e jag back! Fat shark it!

För er som blivit höstmysiga och degat ned er i soffan med skräpmat och filmtittande så kan jag berätta att jag denna veckan tränat både måndag, tisdg, torsdag, fredag och lördag. Bara nya roliga pass! Jag är grymt laddad och börjar se formkurvan peka uppåt igen. Det var som en vis man sa.. "man skulle kunna tro att du tränar för något speciellt.." - absolut! Visst är det så, inget att hymla med ;)

Kärlek till de som förtjänat det och vill ha!

Inga kommentarer: